Monday 5 March 2012

Cinta Pertama...

waaahh..tajuk entry mmg x bley blah..seram sejukk dengor...tgn tertarik utk menulis berkaitan 'cinta pertama'....just now carik2 color paper utk wat keje jap lg..tetibe terbuka satu envelop...rasanya da sekian lama x buka envelop ni....di dlmnya aku simpan semua artifak2 (bukan arti fuck ye) sejarah cintan cintun aku dolu2 (fuhhh..)...mata aku terus terpandangkn love letter pertama yg aku terima...ketika berusia 16 tahun (jagung muda lagii tuh...nyum2)..hahah..


ni lah suratnya...sweet bukan? (**gantung diri kat kipas siling)..ecelly even pemberi surat ni x tulis namanya, dah kantoi sejelepuk kott...kertas yg dia gune terang2 kertas buku skrap aku time tuh...bajet tulis cakar2 ayam aku x taw sape la kn..haha..klau korang prasan aku gigih salotape kat bhgn tepi2 tuh..punya la oldies..(even da ade teknologi laminate)..betapa aku sgt sygkn surat tu...almost 8 years dah aku simpan surat ni...n so the memories..still lingers in my eyes...(sebak..durhh..looser!). dpt surat ni pun time aku bgn dr tidur keesokan paginya...dgn taik mata yg masih setia berkubang, gigih terkebil2 bace dgn xde feelingnya! bodo punye memill...huuu. tapi aku akan trus simpan surat ni selagi mampu...sbb aku benar2 sygkn orgnya even da bertahun x jumpa..n kompem2 die sesaat pun x pnah igt aku..haha..kesian ko memill...naseb badan...


alamak!!kantoi nme timangan dulu 'joji'...(bkn kakak ella tu ya)..gilee tak peymess??!!LOL!

No comments:

Post a Comment