Friday 17 June 2011

Say Bubbye To Holidays.....**x ske!x ske!

halluuuuu!!!!
entry kali ni di tulis dgn penuh rasa x suka n sedey sbb cuti is OVERRR!!!huwaa..saye mahu cuti lagi..huu..tomorrow saye akan balik N9 semula..dan memulakan rutin harian yg hectic dengan penuh kesabaran dan kecekalannya!! yeah!! berkobar di situ tp agak lemauu..huu..berperwatakan guru semula...muka pun kne la ala2 cam 'good2' jah..hahaha..xpe2 haruss wajib bersemangat yer!!ketika ni bag saye telah pun pnuh dgn barang utk berangkat esok..cewahh berangkat tu...(**credit to zuar yg bermurah hati nk teman i balik..makasih ya..=)..)


hmm..sedey la plak nk tinggalkn my mom..**apsal aku poyo sgt ni mcm nk g jaohh je kn..huu..tp seriously mcm2 perkara yg aku buat utk mengisi cuti kali ni..dan mcm2 peristiwa juga yg berlaku...bermula dgn my atok sakit jantung dan dimasukkn ke hospital..then my dad plak sakit n masuk wad jgak hampir 2 weeks...mnjaga mereka di hospital..satu pngalaman kasih syg yg sgt bermakna buat saya...love them..n tak ketinggalan juga part2 best seperti menghabiskn masa bersama bff saya..hihi..g umah org kawen yg semestinya mnjadi acara wajib cuti sekolah..

dan terakhir sekali.....huu...pertautan semula dua jiwa..cewaahhh...saya rasa terisi..terima kasih kerana sanggup menunggu saya hingga ke hari ni..(**feeling jap..1.....2.....3..4....5..ok dah cukop 5 saat)


ok.dah memilll.jgn nk membebel sgt.ko ni klau bagi 24 jam pun blom tentu bole senyap kn..hahah.sbnarnye pnat after kmas my bilik...yelah..klau x kmaskn, nnt my mom jd singa..huwaa..takott..hahah..ni lah hasilnya...hehe


hehe..nmpk hijauu bukan?hehe..dan tak ketinggalan anak2 saya di dlm bilik ni..yg sulong namanya Buntat..adek bradek yg laen Adam, Kucen, Si Buyu Buyu, Klcc (jgn tanye np nme die klcc..huu), Si Kunin, Osman and yg bongsu Cekelat.hehe.ade lg sorang sbnarnye..Elio..tp tinggal kat umah seremban.



ok...itu saje ..bubbye...hehe

No comments:

Post a Comment